the most wasteful things that 'they' have/had done in their life in this dunia...

Ialah membenci Nur Syazwani Binti Ghani.

Kenapa?
Tiada benci dalam hidup saya sejak zaman tolen lagi.
Kerana Wani takkan membenci anda dahulu,
Kerana Nur Iylia Afiqah Binti Mohd Hakimi telah menasihati saye sejak 1997 lagi.
Melainkan, anda dengan Happy Heart(Tuan Ais, 2012) menunjukkan kebencian anda kepada saya dahulu.
Ketika itu, anda haruslah menghadapi Wani yang akan balas secare double bak katil double decker.

Kenapa?
Wani takkan biarkan diri nya disakiti,
Lebih-lebih lagi,
Tibe-tibe agak-agak,
Tibe-tibe nak masam secare membabi buts(sebutan "BOOTS")
Aaaaa...
Kalau nak berfashion(berpesen) cenggitu..
Maka,
Makanan nya ialah.....

"Ya Allah,
Aku 'sakit' pasal perbuatan si fulan bin fulan,
Kau tak yah nak balas kat akhirat sgt lah,
Kau tunjuk lah perbuatan si fulan bin fulan pada dunia,
Dan berilah aku jalan yang straight cam rambut rebonding orang-orang cine kat Mid Valley tu.
Aku tade mase nak amik hal pasal orang yang masalah kekurangan kasih sayang Kau ni, oh Allah yang sangat awesome.
Allah, Kau sentiasa best, aku lak, sentiasa cun.
Kau janji kan....aku tanak la nak rase dianayai,
Punah hidup orang lain kang,
So..
Pandai-pandailah k, Allah?
Amin."


Sebenarnye....
Even I...eh!!
Walaupun saye kelihatan kerek atau buat gurauan ala-ala komando dengan anda......
Seriously,
Selagi anda bukan skuad pompuan saye,
Dan orang yang sudah DIPENGARUHI oleh skuad perempuan saye,
Saye tak pernah tersinggah pun kat hati ini, apa sahaja perbuatan anda,
Jadi,
Sesiapa yang REMOVE saya dr fren list anda,
Secare serius nye..

















I dun give a FCUK on that.
:)









Kepada Allah kite berserah,
Kepade Tuan Arrizal kite respek giler,
Kepade sumer orang kite sayang.

Salam bulan Kemerdekaan kepada semua pembaca yang saya sayangi.

Dari hempedu yang pahit,
Lt. Muda Nur Syazwani Binti Ghani PSS TUDM
78009**

Comments

Popular posts from this blog

Songs that make me cry, at least once.

And That Something New Isn't Going Well

I'm only a disgrace to everythin'