S.A.C.R.I.F.I.C.E




Pengorbanan?

Saya mengaku, saya bukan lah seorang yang suka berkorban, tanpa mengharapkan balasan.

Kenapa?

Adakah itu masalah?

Haruslah saya mengharapkan Tuhan, yang menciptakan saya untuk membalas setiap perbuatan saya, apatah lagi pengorbanan saya.

Jadi sekarang, apa sahaja yang saya sudah korbankan?

Pernahkah dengar/lihat 'perkara' seperti ini;

"Kalau tangan kanan ingin melakukan sesuatu(kebaikan), eloklah ibu jari kaki kiri tidak tahu-menahu."

Jadi,

Tidak mungkin saya ingin meluahkan untuk tatapan umum, sesuai untuk semua lapisan masyarakat dalam blog ini.

Namun demikian, jika anda, IYA, ANDA, wahai pembaca yang setia dan hensem dan cantek, ingin menyatakan pengorbanan anda, percayalah, tiada siapa peduli.




Comments

Popular posts from this blog

Songs that make me cry, at least once.

And That Something New Isn't Going Well

Start Of Something New